måndag 15 december 2008

my boyfriend :)

Du är utmanad, du ska tänka på
den person du tycker om/är kär i och
svara sedan ärligt på frågorna här nedan!

Är han/hon svensk? - ja
Är han/hon i din ålder? - ett år äldre
Är han/hon lång eller kort? - ja tillräckligt
Är han/hon omogen eller mogen? - haha kan vara både och
Är han/hon söt, fin eller vacker? - allt bra som finns
Är han/hon oskuld? - nopps
Är han/hon okysst? - nejpa
Är han/hon snäll? - snällaste i världen
Är han/hon lätt att prata med om allting? - absolut!
Är han/hon lätt att skratta med? - haha jag har nog aldrig vart med honom utan att skratta
Är han/hon mobbad? - nej, populärast i stan ;) haha
Är han/hon blyg? - verkligen inte
Är han/hon framåt? - japs
Har han/hon någon gång gjort dig riktigt ledsen? - ja, men alltid gjort mig glad igen
Har han/hon gjort dig riktigt glad? - varje dag
Om du är ledsen, kan du prata med honom/henne då? - då är det han jag pratar med
Om du är glad, delar han/hon glädjen med dig då? - ja jämt
Brukar du ofta vara arg på honom/henne? - har väl lite väl jobbiga humörsvängningar, så ja.
Brukar du krama honom/henne mer än 10 ggr på en kväll? - vi kramas dubbelt så mycket
Tycker han/hon att du är jobbig ibland? - haha ja
Tycker han/hon att du är snäll och rolig? - det hoppas jag
Har du sovit hos honom/henne någon gång? - yes, mitt andra hem
Har han/hon sovit hos dig någon gång? - ja, hans andra hem
Har ni duschat ihop? - jao
Brukar du tänka på honom/henne? - ja, varje dag
Brukar du sakna honom/henne? - ja, när han inte är här
Brukar du fälla tårar för honom? - inte brukar, men det har väl hänt
Om du fick välja vad han/hon skulle säga till dig, vad skulle det vara då? - jag har ingen aning, han har sagt allt jag velat höra.
Och sen till den sista frågan, vad heter han/hon? - robin öberg