söndag 5 oktober 2008

relax, take your time

tjappa! igår va en riktig latisdag, låg hemma hela kvällen och kollade på lilla melodifestivalen med älskling. det va mys! vi åt chips, dipp och nötter! mums.
och idag har vi firat mamma, hon fyller år imorgon! :) stort grattis till henne!
jag och robin åkte hit vid 1 för då skulle kalaset börja, men vi bestämde oss för att svänga förbi willys en snabbis innan för att jag skulle köpa strumpbyxor. jag fick stå i en världslång kö i kanske 10 min, och sen när jag äntligen kom fram så funkar inte deras jävla service för att dra kort! så jag fick åka därifrån utan strumpisar, kan lova att jag var lagomt arg!
aja, men väl hemma så kom mina kära morföräldrar britt och sören, moster, hennes man och kusiner och farmor :) vi fikade och pratade. kul att träffa alla!
jag och mormor bestämde att vi skulle fira min 18års dag på en fredag så vi kan dricka vin ;) haha, hon är bra smart hon!
och ikväll ska mamma få bestämma vad vi ska äta för mat. vi gör jämt så, den som fyller bestämmer! det tycker jag är bra, och jag hoppas att det blir kinamat, det skulle sitta fint.
hörs sen, pöss


Inga kommentarer: