söndag 19 oktober 2008

3 dagar kvar

hääj!
helgen har vart jättebra, verkligen.
i fredags var jag med min älskling, vi slappade bara, men var även duktiga och gick ut på en promenad.
på lördagen hade jag och sandra bokat heldag med varandra. så vi bestämde oss för att sticka från trökgävle en dag, och åkte till kupolen i borlänge! we love borlänge.
bilresan dit var jättemys, vi pratade om allt från himmel till jord. men sen i kopulen hittade vi inte så mycket, men fick hem ett par skor och en väska!
på kvällen åkte vi hem till bullen i skutskär och hängde med elin, devil och gänget. det va najs, men jag var så trött så jag höll på att somna hela tiden.
men iallafall, allt som allt får helgen 5 av 5 toasters. KANONKUL! (haha björn gustavsson)
nu ska jag packa mitt pick och pack, och cykla till friskis med sandra och träna!
hööörs

Inga kommentarer: